Cégünkről
Kapcsolat
+36 20 550 6666
Munkanapokon: (9:00-18:00)
Székhely: 1125 Budapest, Istenhegyi út 48. B épület Fióktelep: 2481 Velence, Ősz utca 5.
Pentech → 4. HUN Beszállítói finanszírozás
Kérdés esetén keress bizalommal minket a +36 20 550 6666-os telefonszámon.
Digitális beszállítói finanszírozásunk használatával cégednél…
A Péntech megelőlegezi a kifizetést beszállítóidnak, majd a számla lejártát követően céged a Péntech-nek fizet.
A Péntech szolgáltatásának köszönhetően kitolhatod a költségszámláid fizetési határidejét, anélkül, hogy ezzel beszállítóidat terhelnéd.
Szolgáltatásunknak köszönhetően a hosszabb határidők ellenére sem kell beszállítóidnak várakoznia hiszen azonnal – akár a számla kiállításától számított 24 órán belül – bevételükhöz juthatnak.
Ajánlatunk cégedre szabjuk átlátható árazás és rugalmas feltételek mellett. Ügyeid digitális felületünkön keresztül bármikor, akárhonnan intézheted.
A Péntech rendszerének köszönhetően kényelmesebben fizethetsz, miközben beszállítód is likvid maradhat, további számos előny mellett.
A Péntech rendszerével egységes és digitális finanszírozási rendszert alakíthatsz ki beszállítóidnak.
A Péntech által felszabadult forrást beszállítóid működésük stabilitására, finanszírozására és céged kiszolgálására használhatják.
A Péntech digitális rendszerében egy helyen kezelheted likviditási ügyleteid bárhonnan, bármikor.
Beszállítóid mélyebb integrációja, a likviditás és pénzügyi stabilitás, előnyt biztosít versenytársaiddal szemben.
megnövekedett fizetési határidő a Péntechen keresztüli beszállítói finanszíroztatásnak köszönhetően
Jelentős forrás szabadul fel a fizetési határidők meghosszabbításával
Lecsökken az adminisztráció a beszállítókkal, számlázással és kifizetéssel
Alapvetően a következő dokumentumok feltöltésére lesz szükség:
Mára a faktorálás egy széles körben ismert, bevett és jól működő finanszírozási eszközzé vált és ezt jó eséllyel a Te partnered is tudja. Továbbá az ő részére is megnyugtató lehet, hogy Te, a szállítója megőrzi fizetőképességét, így számára is biztosított a jövőben a szállítás. Szinte biztos, hogy nem Te leszel az első szállítója az adott vevőnek, aki faktorál, talán már a Péntech-kel is kapcsolatban áll.
Mindenkivel megeshet, hogy megcsúszik, és nem tud időben fizetni. Rugalmasak vagyunk! A számla lejártát követő 15 napon belül nem számítunk fel késedelmi kamatot – egyszerűen úgy tekintjük, hogy a futamidő telik tovább. A 15 nap lejártát követően pedig Veled közösen találjuk ki, hogy hogyan tovább.
A magyar kis-és középvállalkozók számára rengeteg kihívást jelent cégük pénzügyi stabilitásának fenntartása. Ennek egyik oka például az lehet, hogy a vevőik nagyon hosszú határidőre (30-60-90 napra) fizetnek és a késés sem kizárt. Erre a problémára jelent megoldást a faktoring, különösen a digitális faktoring. A faktoringot a hitelhez hasonlóan egy pénzintézet, bank vagy faktorház biztosítja, ő folyósít pénzt az igénylő vállalkozás részére.
A faktoring megoldást kínál, hogy a kiállított, hosszú lejáratú céges vevőszámlákra ne kelljen heteket, hónapokat várnod. A folyamat részeként engedményezed, vagyis gyakorlatilag “eladod” a számlát a faktor cégnek. Ti a pénzt rögtön megkapjátok, az, aki pedig nektek tartozik, a számla lejáratakor a faktor cégnek fizet. Ezzel a fizetési határidő akár 24 órára csökkenthető.
A folyamat egy egyszerű példán keresztül így néz ki: adott egy beszállító, aki egy hipermarket lánccal szerződik, gyümölcs beszállítására. Miután leszállítja az árut a hipermarketbe, kénytelen 30-45 vagy akár 60 napot várni arra, hogy a számla lejártával kifizessék a leszállított áru értékét. Itt kapcsolódik be a faktoring a folyamatba. A szállító dönthet úgy, hogy engedményezi, azaz kvázi “eladja” a számláját (pontosabban a számla által megtestesített követelést) egy faktor cégnek. Így nem kell megvárnia a számla lejártát, hanem a számla kiállítását követő 1-2 napon belül hozzájuthat a bruttó számlaérték kb. 90%-hoz, amivel biztosítani tudja vállalkozása likviditását vagy akár növekedését is.
A platform üzemeltetője, a Péntech úgynevezett függő ügynökként (a Hpt. hatálya alatt) jár el – ezt az jelenti, hogy egy adott pénzügyi partner, esetünkben faktorálás során saját leányvállalatunk, a Péntech Financial Solutions Zrt. faktorház, hitelközvetítés keretében pedig az MKB Bank Nyrt. megbízásából tevékenykedik. Egy digitális és automatizált, hazánkban egyedülálló megoldással gyorssá, egyszerűvé és átláthatóvá tesszük a faktorálás folyamatát, valamint segítjük a vállalkozások hitelhez jutását. Lejárt számla esetében, követeléskezelésben is hatékony segítséget nyújtunk partnereinken keresztül. A felügyeleti hatóságunk a Magyar Nemzeti Bank, ők ellenőrzik működésünket, és náluk vagyunk nyilvántartásba véve. A Péntech elnyerte a 2019-es FintechShow-n a legígéretesebb magyar pénzügyi technológiával foglalkozó startup díjat.
A bankszámlakivonat beküldése opcionális, de segít, hogy pontosabb ajánlatot tudjunk adni. Főszabályként 90 napra visszamenőleges összesítőt kérünk, melyben tételesen látszanak az egyes tranzakciók. A legtöbb hazai bank NetBank felületéről ez letölthető (a leggyorsabb ügyintézés érdekében, kérjük, lehetőség szerint “.csv”, “.xls”, “.xlsx” formátumban töltsd le).
“A NAV köztartozásmentes adózói adatbázisba a NAV elektronikus rendszerén, a KOMA nyomtatvány kitöltésével lehet jelentkezni. A NAV honlapja szerint köztartozásmentes adózói adatbázisban akkor szerepel egy adózó, ha megfelel a következőknek az adott hónap utolsó napján:
Persze a legegyszerűbb, ha ezt a könyvelő intézi!”
Forrás: NAV
+36 20 550 6666
Munkanapokon: (9:00-18:00)
Székhely: 1125 Budapest, Istenhegyi út 48. B épület Fióktelep: 2481 Velence, Ősz utca 5.