Péntech digitális faktoring lépésről lépésre

Péntech

A szolgáltatásról

A Péntech gyors, kedvező és kényelmes megoldást nyújt vállalkozásoknak likviditásuk megőrzése és optimalizálása érdekében.

Hosszú lejáratú (pl.: teljesítéshez képest 15+ napos fizetési határidővel kiállított) számlák faktorálhatók oldalunkon digitálisan, kedvező áron. 

Szolgáltatásunk, a digitális faktoring lényege, hogy a fennálló számlát gyakorlatilag „eladod” a faktor cégnek, Te a pénzt rögtön megkapod, az, aki pedig Neked tartozik, a számla lejáratakor a faktor cégnek fizeti vissza.

A pontos feltételek az ügylettől függenek, de jellemzően a számla bruttó értékének 85%-90% kerül előlegként kifizetésre, a fennmaradó rész pedig a számla teljesítésekor. A költségek a bruttó számlaérték 1,0% és 1,5% között alakulnak 30 napra vetítve. Pontosabb, cégedre szabott ajánlatot egy rövid regisztrációt követően igényelhetsz oldalunkon keresztül: app.pentech.hu 

New call-to-action

Szükséges dokumentumok

A szerződéskötés átfutási ideje első alkalommal kb. 5-7 munkanap, szerződéskötést követően viszont akár 24 órán belül megtörténhet a folyósítás. 

A faktoráláshoz csupán egy pár perces online regisztrációra van szükség, ahol ki kell töltened egy kérdőívet, illetve fel kell töltened az alábbi dokumentumokat:

1. Főkönyvi kivonat (a legfrissebb)

A cég idei, 3 hónapnál nem régebbi főkönyvi kivonatát, melyet a könyvelődtől tudsz bekérni. Amennyiben még nem nyilvános a céged tavalyi évi beszámolója, kérlek, töltsd fel a tavalyi teljes év főkönyvi kivonatát. Az elbírálási folyamatot meggyorsíthatja, ha feltöltöd a könyvelő szoftverekből kinyerhető “audit xml” kimutatások közül az összefoglaló kimutatást, melyet a könyvelődtől tudsz bekérni.

2. Adófolyószámla kivonat (30 napnál nem régebbi)

A céged idei évre szóló, 30 napnál nem régebbi NAV folyószámla kivonatát, melyet a könyvelődtől tudsz bekérni vagy a NAV eBEV rendszeréből tudsz letölteni.

3. Vevő folyószámla kivonat (vevő analitika)

Az elmúlt 12 hónap vevőhöz tartozó számláidnak részletes kimutatása, beleértve: a vevő felé irányuló minden számla, a hozzájuk tartozó összeggel, számla kiállítási dátummal, fizetési határidővel, teljesítési dátummal.

4. Korosított vevőállomány

Ezeket az adatokat a könyvelődtől tudod lekérni. A dokumentumfeltöltés részeként fel kell tüntetni a céged szállítói és vevői korosított állományát. Ezen belül fel kell tüntetni, hogy mekkora összeg van legfeljebb 60 napos, 60-90 napos, 90-180 napos, illetve 180-nál több napos késedelemben, illetve mekkora összeg peresített a vevői állományból.

5. Aláírási címpéldány (digitálisan elég, akár scannelve)

6. Vállalkozói szerződés / megrendelőlap

A vevőddel kötött megbízási szerződést, amelynek feltételei alapján a teljesítés történik.

Folyamat: Lépésről lépésre

1. lépés: Regisztráció

Az első lépés egy egyszerű regisztráció, melynek keretében a regisztráló személy nevét, elérhetőségeit, az általa érdekelt szolgáltatásainkat, illetve az általa képviselt cég nevét kell megadni. Ezen felül választani kell egy legalább kilenc karakterből álló jelszót.

2. lépés: E-mail cím megerősítése

A regisztrációnál megadott e-mail címre érkezett megerősítő e-mailben lévő linkre kattintva megtörténik a regisztráció (kb. 1 perc)

3. lépés: Belépés

Az app.pentech.hu oldalon belépve található az online faktoring platform. Itt láthatók a korábbi finanszírozások, illetve igényelhető új finanszírozás.

4. lépés: Új igénylés indítása

Új számla faktorálásához kattints az „Új igénylés” gombra.

Amennyiben 21 napon belül beküldöd teljes faktoring igénylésed, Prémium Ügyféllé válsz. Ennek keretében egy éves Riport QUiCK költség- és számlanyilvántartó applikáció előfizetéshez, illetve egy szakértőnkkel való személyre szóló pénzügyi konzultációhoz kapsz díjmentes hozzáférést. A folyamatot elindíthatod a “Faktoring igénylése” gombra kattintva.

5. lépés: Adatok kitöltése

Ha még nem rögzítetted korábban, akkor szükséges az „Új partner hozzáadása” gombra kattintva kitölteni partnercéged adatait.

Ha még nincs szerződésed velünk, akkor az “Új igénylést indítok” gombra kattintva a várható számla bruttó összegét, a fizetési határidőt, a számlához tartozó partner nevét és biztosításra való igényed kell megadnod.

6. lépés: Ajánlatkérés

Kattints a „Tovább” gombra, ellenőrizd, hogy a számla adatai megfelelnek-e a valóságnak, ha igen, az „Ajánlatkérés” gombra kattintva ajánlatot kérhetsz. Amennyiben hibát fedeztél fel az adatokban, a „Vissza” gombra kattintva módosíthatod azokat. (kb 1 perc)

7. lépés: Adatok ellenőrzése

Kérünk, tekintsd át aktuális igénylésed adatait, ha rendben találod és elfogadod, kattints a „Rendben” gombra. (kb 1 perc)

8. lépés: Dokumentumok feltöltése

Itt lehetőséged van feltölteni a finanszírozáshoz szükséges további dokumentumokat, vagy, ha nincs kéznél, később is pótolhatod.

9. lépés: Szállító adatok kitöltése

Ha most kívánod feltölteni a dokumentumokat, akkor először a saját céged adatait szükséges kitöltened. (kb 3 perc)

10. lépés: Vevő adatok kitöltése

Ha ez megtörtént, kattints a „Tovább” gombra, majd töltsd ki a vevő cég adatait. (kb 2 perc)

11. lépés: Igényléshez kapcsolódó dokumentumok feltöltése

Innen továbblépve tudod feltölteni az adott igényléshez kapcsolódó dokumentumokat. (kb 1 perc)

12. lépés: Faktorálási igény elküldése

A „Tovább” gombra kattintva áttekintheted a teljes folyamatot, és elküldheted a faktorálási igényedet az „Elküldés” gombra kattintva.

Gratulálunk! A folyamat ezzel véget ért, és csupán 10-15 percet vett igénybe! Mindezt ráadásul kényelmesen, online intézhetted.

A végleges ajánlat elkészültéről pedig e-mailben értesítünk, amennyiben azt elfogadod, sor kerül az aláírásra és utalásra. Gratulálunk és visszavárunk! 

További kérdés esetén látogass el a www.pentech.hu weboldalra, vagy keresd szakértőinket az [email protected] e-mail címen.

Milyen finanszírozási kihívásokkal kell ma a magyar vállalkozásoknak megküzdeniük, és hogyan segít ebben a faktorálás? -»

A vállalkozói hitel számos új lehetőséget nyithat meg egy kkv előtt. Igényeld felkészülten átfogó kisokosunk segítségével ->

Amikor egy-egy cél megvalósításához nem áll rendelkezésre elegendő anyagi forrás, felmerül a kérdés: hitel vagy lízing konstrukció a megfelelő megoldás? Melyik a gazdaságosabb egy

Iratkozz fel hírlevelünkre

Iratkozz fel, hogy mindig értesítést kapj amikor új blogposzttal jelentkezünk!